  • 21. Data: 2009-12-19 18:32:43
    Temat: Re: W hołdzie...
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Praca w Policji nie jest jednoznaczna
    > z byciem agentem, morderca, scierwem...

    Stosujesz, być może mimowolnie, bardzo skuteczną technikę manipulacji. I
    jednocześnie powielasz jedne ze skutecznych (post)komuszych bredni.

    Otóż ja pierwszy nie wspomniałem o mi/policji. Ty ją dodałeś i jedynie potem ci
    odpowiadałem.

    To spłycanie i zmiana tematu na korzystniejsze tory:
    - mowa o mordercach, to kontrargument, że byli też archiwiści;
    - mowa o esbecji to kontrargument, że milicja nie tylko represjonowała;

    mi

  • 22. Data: 2009-12-19 18:36:50
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "mi" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7b19.000002e3.4b2d1c4b@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > jednocześnie powielasz jedne ze skutecznych (post)komuszych bredni.
    >
    > Otóż ja pierwszy nie wspomniałem o mi/policji. Ty ją dodałeś i jedynie

    Mowie o tym, o czym mam pojecie i co ten temat obejmuje.

    > To spłycanie i zmiana tematu na korzystniejsze tory:
    > - mowa o mordercach, to kontrargument, że byli też archiwiści;
    > - mowa o esbecji to kontrargument, że milicja nie tylko represjonowała;

    To to, co szerza media oraz politycy. To dopiero jest propaganda, ktorej z
    reszta wiele osob ulega.

    Zmiana toku rozmowy na interpretacje psychologiczna moich wypowiedzi
    swiadczyc moze o tym, iz skonczyli Ci sie po prostu argumenty.

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 23. Data: 2009-12-19 18:50:16
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Mowie o tym, o czym mam pojecie i co ten temat obejmuje.

    Muszę pogratulować, że świetnie wykonujesz rolę, którą towarzysze zaplanowali i
    ktoś ją musiał wykonać. Towarzysz Lenin zachodnich dziennikarzy, agitujących za
    komunizmem i tym samym wykonujących świetną robotę propagandową, nazwał
    pożytecznymi idiotami. Nie komentuję.

    > Zmiana toku rozmowy na interpretacje psychologiczna moich wypowiedzi
    > swiadczyc moze o tym, iz skonczyli Ci sie po prostu argumenty.

    Znaczy, że nie mogę podsumować, twoich metod retorycznych i sprowadzanie
    dyskusji na bezpieczniejsze tory? Przepraszam.

    mi

  • 24. Data: 2009-12-19 18:51:44
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Ja po prostu znam wielu ludzi, ktorzy zostali na tym wszystkim BARDZO
    > skrzywdzeni... propaganda - to nie dla mnie... a ilu Ty znasz?

    Jak "skrzywdzeni"? Że nie zostali pozytywnie weryfikowani? Że ktoś ma pretensje
    o przynależność do PZPR albo służbę w milicji? Czy ty jesteś poważny? Jedyne co
    ich spotkało to utrata pracy, może ostracyzm. To nazywasz krzywdą? Powinniśmy
    nie zwalniać ich i pochwalić? Jesteś pewny, że piszesz o poważnych ludziach?

    mi

  • 25. Data: 2009-12-19 19:30:50
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "mi" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7b19.000002ec.4b2d2068@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > agitujących za
    > komunizmem i tym samym wykonujących świetną robotę propagandową, nazwał

    Nie czytasz... ja nie agituje za komunizmem. Komunizm jako taki nic mnie nie
    obchodzi... Obchodza mnie ludzie tu i teraz.

    > Znaczy, że nie mogę podsumować, twoich metod retorycznych i sprowadzanie
    > dyskusji na bezpieczniejsze tory? Przepraszam.

    Prosze :)

  • 26. Data: 2009-12-19 19:45:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "FlashT" <w...@c...com> napisał w wiadomości

    nie karm, szkoda klawiatury :)

  • 27. Data: 2009-12-19 19:48:13
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "mi" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7b19.000002ef.4b2d20c0@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > Powinniśmy
    > nie zwalniać ich i pochwalić? Jesteś pewny, że piszesz o poważnych

    Twoje spojrzenie jest dosc niesamowite. Ja rozumiem politykow, ktorzy,
    swiadomi tego, iz krzywdza niewinnych ludzi, wybieraja te droge, jakoze
    bardziej zalezy im na opinii wiekszosci, ale to co Ty robisz nazwalbym
    fanatyzmem... zupelnie dla mnie niezrozumialym. Nie mamy zadnych dowodow na
    konkretnych ludzi, pojedzmy po calosci... takie traktowanie jest okrotne i
    nieludzkie. Jest analogiczne do wybijania calego drobiu w chinach bo
    wystapily sporadyczne przypadki ptasiej grypy... Co wiecej, jest niezgodne z
    prawem i konstytucja. Tu nie chodzi tylko o zwolnienia - chodzi o opinie, o
    to co sie robi z niewinnych ludzi... zwierzeta... a tak naprawde to Ci,
    ktorzy to robia sa nimi. Tak, ale takie argumenty oczywiscie do Ciebie nie
    trafiaja... ale jesli juz chcesz wypowiadac sie w jakiejs sprawie to
    przynajmniej sie dowiedz jakie sa fakty i co tak naprawde spotkalo tych
    ludzi... Np. proponuje rozeznac sie w takim drobnym szczegoliku jak
    zredukowanie emerytur o 70%(!). Proponuje od razu rozstrzeliwac wszystkich
    swiadkow przestepstw lub tych, ktorzy znalezli sie w promieniu kilometra od
    danego przestepstwa... nie bedzie problemu z sadami, przepelnionymi
    wiezieniami...

    Pozdrawiam,
    FlashT

    PS. Miejmy nadzieje ze trybunal konstytucyjny zakonczy ta farse raz na
    zawsze....

  • 28. Data: 2009-12-19 19:49:37
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > Użytkownik "FlashT" <w...@c...com> napisał w wiadomości
    >
    > nie karm, szkoda klawiatury :)
    Slusznie... EOT.

  • 29. Data: 2009-12-19 23:47:36
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Nie czytasz... ja nie agituje za komunizmem. Komunizm jako taki nic mnie nie
    > obchodzi... Obchodza mnie ludzie tu i teraz.

    No tak, tego się obawiałem, że nie zrozumiesz.

    Tacy różni obrońcy uciśnionych esbeków robią właśnie za pożytecznych idiotów.
    Ah, jak to się litują, żebyśmy teraz tylko nie skrzywdzili biednych uciśnionych
    esbeków, którzy z takim maltretowali współobywateli.

    mi