eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtylizacja wkładów drukujących › Utylizacja wkładów drukujących
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "mariusz" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Utylizacja wkładów drukujących
    Date: Thu, 16 Dec 2004 22:48:36 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 12
    Sender: u...@o...pl@ip18-c7.za.digi.pl
    Message-ID: <cpsvn8$ltc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip18-c7.za.digi.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1103233576 22444 195.82.190.18 (16 Dec 2004 21:46:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Dec 2004 21:46:16 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:263857
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Jak w temacie, czy ma ktoś może o tym jakieś pojęcie od strony prawnej ?
    Czy firma musi w jakiś sposób pozbywać się powiedzmy drogą oficjalną
    zuzytych wkładów do drukarek, jeżeli tak, to czy musi mieć na to faktury, a
    jeżeli tak, to czy numer seryjny wkładu na fakturze zakupu, musi sie zgadzać
    z numerem seryjnym wkładu na fakturze za utylizację ?
    Ewentualnie gdzie szukac pomocy na ten temat.
    (ps. nie jestem prawnikiem, tylko lomputerowcem, wiec prosilbym jakimś mniej
    fachowym językiem :) )
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1