  • Data: 2004-12-17 14:40:43
    Temat: Re: Utylizacja wkładów drukujących
    Od: "bolo" <b...@n...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mariusz" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cpsvn8$ltc$1@news.onet.pl...
    > Jak w temacie, czy ma ktoś może o tym jakieś pojęcie od strony prawnej ?
    > Czy firma musi w jakiś sposób pozbywać się powiedzmy drogą oficjalną
    > zuzytych wkładów do drukarek, jeżeli tak, to czy musi mieć na to faktury,
    > jeżeli tak, to czy numer seryjny wkładu na fakturze zakupu, musi sie
    > zgadzać
    > z numerem seryjnym wkładu na fakturze za utylizację ?
    > Ewentualnie gdzie szukac pomocy na ten temat.
    > (ps. nie jestem prawnikiem, tylko lomputerowcem, wiec prosilbym jakimś
    > mniej
    > fachowym językiem :) )

    czesc
    nie wiem czy jest to prawnie usankcjonowane, ale z tego co mi mowiono, jesli
    firma ma jakies certyfikaty ISO (9000, 14000...) to musi je utylizowac.
    od firmy ktora je odbiera dostajesz protokol przyjecia odpadow (na ogol
    jednostka jest kilogram) i nie ma na nim numerow seryjnych.
    co do faktur, nie wiem czy mozna cos przekazac bez dokumentu finansowego
    (fv) - nawet jesli jest to odpadem, tu juz kwestia podatkowa sie pojawia

    napisz jakie miasto to i dodatkowa pomoc sie znajdzie
    na przyklad www.pryzmaty.pl, ale firm ktore sie tym zajmuja jest mnostwo

    pozdrawiam
    bolo