  • 11. Data: 2006-04-05 11:05:23
    Temat: Re: Utracony dowod...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    rezist.com [###s...@p...com.###] napisał:

    > Nie pamiętam czy Urząd Dzielnicowy wystawia Ci papier na to ze
    > zgubiłeś/skradziono Ci dokumenty nie posługujesz się dowodem
    > od konkretnego dnia.

    A cóż takie zaświadczenie ma za moc dowodową. Przypadki zgłaszania
    zagubienia czy kradzieży dowodu osobistego przez osobę, która dokument
    nadal posiada, a jedynie planuje dokonanie jakiś oszustw posługując
    się tym dokumentem są częste. Dlatego też i tak w wypadku posłużenia
    się cudzym dokumentem zawsze bada się, czy czasem nie posłużył się nim
    jego legalny właściciel.

  • 12. Data: 2006-04-05 17:23:57
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > Mojej corce skradziono dokumenty, za jakis czas przyszly do niej faktury,
    > ktos wzial na jej dowod kredyt. Zaswiadczenie z policji (data) uratowalo
    > jej kieszen. O takie zaswiadczenie trzeba poprosic - obligatoryjnie nie
    > daja.

    Kumplowi jak skradziono dowód, poszedł na Policje i zwodzili go kilka dni z
    tym zaświadczeniem, w końcu napisał skarge do Komendy Wojewódzkiej i nagle
    następnego dnia zaświadczenie sami przywieźli mu do domu :)
    Myśle, że lepiej zgłosić i wziąść potwierdzenie niż się potem bujać.