  • Data: 2008-03-03 17:15:35
    Temat: Uszkodzony tv - jak wymienic - nietypowe
    Od: "TN" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Maly skrot informacji:
    Firma X w ktorej pracuje wyslala mi jako nagrode (wczesniej byl organizowany
    konkurs) tv. Telewizor zostal zakupiony w firmie Y. Firma Y wyslala
    przesylka kurierska tv bezposrednio do mnie. Tv jest niesprawny (wada nie do
    wykrycia przy kurierze).
    Wydawalo mi sie, ze nie bedzie zadnego problemu z wymiana na nowy, ale...
    Firma Y nie chce przyjac ode mnie tv bo nie ja bylem jej klientem (tylko
    firma X)
    Firma X zada dostarczenia pisemnego potwierdzenia wady przez serwis. Serwis,
    z ktorym sie kontaktowalem stwierdzil podczas rozmowie telefonicznej ze oni
    takich zaswiadczen nie wydaja :)
    Aktualnie jestem w kropce :P
    Ktos w tym wszystkim musi byc nadgorliwy albo mijac sie z prawda
    Tylko kto?
    darky
    Wszystkie podpowiedzi co z tym fantem dalej zrobic mile widziane