eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzony sprzet komputerowyUszkodzony sprzet komputerowy
  • Data: 2002-10-18 09:41:30
    Temat: Uszkodzony sprzet komputerowy
    Od: "nhesterr" <n...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zakupilem twardy dysk w sklepie x w maju tego roku. niecaly miesiac
    pozniej dysk sie zepsul. oddalem go do servisu, a po tygodniu
    otrzymalem ten sam dysk, naprawiony (przy okazji utracilem wszystkie
    dane). jednak pare dni temu znowu wystapila dokladnie ta sama awaria,
    i prawdopodobnie znowu utrace zawarte na nim dane.

    Czy teraz moge rzadac jakiejs gwarancji, ze ta arawria nie wystapi
    poraz kolejny albo wymiany na inny dysk o tych samych parametrach?

    (gwarancje dostalem na okres 36 mies)

    Pozdrawiam!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1