-
101. Data: 2024-04-06 19:26:08
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: io <i...@o...pl.invalid>
W dniu 06.04.2024 o 11:46, Shrek pisze:
> W dniu 06.04.2024 o 11:37, io pisze:
>
>>> Dla ciebie pewnie też nie istnieją cząstki elementarne bo żadnej nie
>>> widziałeś. Co nie znaczy że ich nie ma.
>>
>> Skończ pieprzyć.
>
> Ty pieprzysz - pasy włączania istnieją, jakkolwiek byś nóżkami nie tupał.
>
Przecież to Ty tutaj tupiesz.
-
102. Data: 2024-04-09 14:24:23
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
On 2024-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:
> W dniu 06.04.2024 o 12:20, Marcin Debowski pisze:
>> On 2024-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:
>>> W dniu 06.04.2024 o 10:58, Marcin Debowski pisze:
>>>
>>>> Ja kwestionuję niemożność włączenia się na tym co tam jest a co nie jest
>>>> rozbiegówką. Linia warunkowego zatrzymania, jak sama nazwa wskazuje nie
>>>> wymaga zatrzymania jeśli nie ma takiej potrzeby.
>>>
>>> Teoretycznie wymaga zatrzymania _zawsze_ jak coś jedzie główną. Tam
>>> zawsze jedzie.
>>
>> Teraz możemy się jeszcze zastanowić czy A-6d, który jest wcześniej na
>> głownej dotyczy tego pasa ruchu po zębach :)
>
>
> Żadnego innego dotyczyć specjalnie nie może.
>
>> No bo jeśli traktujesz to
>> jako rozbiegówkę, to na jakiej zasadzie mógłbyś zjechać z głownej na
>> rozbiegowy?
>
> IMHO ustępując pierwszeństwa znajdującym się na tym pasie. A tak w ogóle
> to nie ma tam potoku. Jak jedziesz eską na eskę, to po prostu jedziesz
> eską a nie błąkasz się po łącznicach:P I na początku tak było - była tam
> jednostronnie ciągła, która zabraniała zmiany pasa l prawej na lewą.
> Tylko wrzuciłem kiedyś gówno w wentylator i wysłałem zapytanie przez
> apkę do zgłaszania różnych spraw, komu mam ustąpić tam pierwszeństwa,
> skoro na ten pas nie da się legalnie wjechać inaczej niż przez te zęby.
> Dostałem info że pytanie przekazali do właściwych organów a jakiś czas
> potem zmieniono tą jednostronnie ciągłą na przerywaną. Tak że sukces
> połowiczny - przyznali że ówczesna organizacja ruchu jest głupia i
> błędna i... zmienili ją na jeszcze głupszą;)
>
> Prawdę mówiąc pogrzebałem trochę i nie mam pojęcia jak to właściwie
> oznakować żeby miało sens. Rozporządzenie wymaga stawiania kileni na
> wlocie z rozbiegówki, znak nakazu jazdy na wprost też okazuje się
> wymagany jak drogi zbiegają się pod kątem mniejszym niż 20 stopni.
> Usunięcie zębów w sumie wiele nie zmienia, poza tym że tą głupotę mniej
Zlikwidować ten wjazd :)
--
Marcin
-
103. Data: 2024-04-09 17:47:49
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 09.04.2024 o 14:24, Marcin Debowski pisze:
>> Prawdę mówiąc pogrzebałem trochę i nie mam pojęcia jak to właściwie
>> oznakować żeby miało sens. Rozporządzenie wymaga stawiania kileni na
>> wlocie z rozbiegówki, znak nakazu jazdy na wprost też okazuje się
>> wymagany jak drogi zbiegają się pod kątem mniejszym niż 20 stopni.
>> Usunięcie zębów w sumie wiele nie zmienia, poza tym że tą głupotę mniej
>
> Zlikwidować ten wjazd :)
Może na dzien dobry zrezygnować z nakzu jady na wprost na rozbiegówkach
a juz zwłaszcza pasach przeplatania. U niemców nie ma często nawet kielni.
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
-
104. Data: 2024-04-10 04:32:03
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
On 2024-04-09, Shrek <...@w...pl> wrote:
> W dniu 09.04.2024 o 14:24, Marcin Debowski pisze:
>
>>> Prawdę mówiąc pogrzebałem trochę i nie mam pojęcia jak to właściwie
>>> oznakować żeby miało sens. Rozporządzenie wymaga stawiania kileni na
>>> wlocie z rozbiegówki, znak nakazu jazdy na wprost też okazuje się
>>> wymagany jak drogi zbiegają się pod kątem mniejszym niż 20 stopni.
>>> Usunięcie zębów w sumie wiele nie zmienia, poza tym że tą głupotę mniej
>>
>> Zlikwidować ten wjazd :)
>
> Może na dzien dobry zrezygnować z nakzu jady na wprost na rozbiegówkach
> a juz zwłaszcza pasach przeplatania. U niemców nie ma często nawet kielni.
Bo zasadniczo i kielnia i ten z drogą podporządkowaną to jest lekka
redundacja, skoro wiadomo, że pasa nie możesz zmienić ot tak sobie. Tam
jest niedaleko skrzyżowanie... jest miejsce na rozsądną
rozbiegówkę/przeplot?
--
Marcin
-
105. Data: 2024-04-10 06:14:55
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 10.04.2024 o 04:32, Marcin Debowski pisze:
> Bo zasadniczo i kielnia i ten z drogą podporządkowaną to jest lekka
> redundacja, skoro wiadomo, że pasa nie możesz zmienić ot tak sobie. Tam
> jest niedaleko skrzyżowanie... jest miejsce na rozsądną
> rozbiegówkę/przeplot?
Zarówno kielnia jak i nakaz jazdy na wprost jest wymagana
rozporządzeniem - i nikt nie pomyślał że ma to swoje konsekwencjie
-zwaszcza nakaz jazdy na wprost.
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
-
106. Data: 2024-04-10 09:11:53
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
W dniu 10.04.2024 o 06:14, Shrek pisze:
> W dniu 10.04.2024 o 04:32, Marcin Debowski pisze:
>
>> Bo zasadniczo i kielnia i ten z drogą podporządkowaną to jest lekka
>> redundacja, skoro wiadomo, że pasa nie możesz zmienić ot tak sobie. Tam
>> jest niedaleko skrzyżowanie... jest miejsce na rozsądną
>> rozbiegówkę/przeplot?
>
> Zarówno kielnia jak i nakaz jazdy na wprost jest wymagana
> rozporządzeniem - i nikt nie pomyślał że ma to swoje konsekwencjie
> -zwaszcza nakaz jazdy na wprost.
>
Twoje rozedrganie powodowałby też znak ograniczenia prędkości zamiast
tego C-5?
Może chodzi Tobie tylko o to, aby wszystko było jednoznacznie
skodyfikowane, bez możliwości interpretacji? No ale chyba tak się nie da.
Robert
-
107. Data: 2024-04-10 12:13:53
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
On 27.03.2024 16:08, nadir wrote:
> No tak to działa. Nie wszędzie jest miejsce, żeby zrobić oddzielną
> infrastrukturę dla samochodów, rowerów czy pieszych, więc robi się tak
> jak na obrazku.
Takimi obrazkami powinni promować przesiadkę na zielony ład :-D
https://i.ibb.co/stnDtFp/WP-20240409-15-47-19-Pro.jp
g
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
-
108. Data: 2024-04-10 16:48:15
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 10.04.2024 o 09:11, Robert Wańkowski pisze:
> Twoje rozedrganie powodowałby też znak ograniczenia prędkości zamiast
> tego C-5?
Niespecjalnie, choć wtedy powinien być po obu stronach jezdni.
> Może chodzi Tobie tylko o to, aby wszystko było jednoznacznie
> skodyfikowane, bez możliwości interpretacji? No ale chyba tak się nie da.
Problem właśnie w tym, że ktoś wymyślił żeby dawać nakaz jazdy prosto w
innym celu niż nakaz jazdy prosto i z tego wynika problem że trochę to
bez sensu wyszło. Więc żeby to naprawić zinterpretymy że nakaz jazdy na
wprost nie nakazuje jazdy na wprost:P
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!
-
109. Data: 2024-04-10 17:33:28
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
W dniu 10.04.2024 o 16:48, Shrek pisze:
> W dniu 10.04.2024 o 09:11, Robert Wańkowski pisze:
>
>> Twoje rozedrganie powodowałby też znak ograniczenia prędkości zamiast
>> tego C-5?
>
> Niespecjalnie, choć wtedy powinien być po obu stronach jezdni.
>
>> Może chodzi Tobie tylko o to, aby wszystko było jednoznacznie
>> skodyfikowane, bez możliwości interpretacji? No ale chyba tak się nie da.
>
> Problem właśnie w tym, że ktoś wymyślił żeby dawać nakaz jazdy prosto w
> innym celu niż nakaz jazdy prosto i z tego wynika problem że trochę to
> bez sensu wyszło. Więc żeby to naprawić zinterpretymy że nakaz jazdy na
> wprost nie nakazuje jazdy na wprost:P
>
To może wystarczyłoby zdefiniowanie uniwersalne, które określi
jednoznacznie gdzie kończy się skrzyżowanie. I to z wątku jednoznacznie
będzie skrzyżowaniem, a np, zęby wyznaczą jego koniec, lub inne cechy.
Robert
-
110. Data: 2024-04-10 18:10:49
Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 10.04.2024 o 17:33, Robert Wańkowski pisze:
>> Problem właśnie w tym, że ktoś wymyślił żeby dawać nakaz jazdy prosto
>> w innym celu niż nakaz jazdy prosto i z tego wynika problem że trochę
>> to bez sensu wyszło. Więc żeby to naprawić zinterpretymy że nakaz
>> jazdy na wprost nie nakazuje jazdy na wprost:P
>>
>
> To może wystarczyłoby zdefiniowanie uniwersalne, które określi
> jednoznacznie gdzie kończy się skrzyżowanie.
Być może, ale po pierwsze tego nie zrobiono, po drugie pewnie wybuchnie
w twarz na innym skrzyżowaniu.
Rozwiązaniem jest usunięcie niepotrzebnych znaków co nic nie wnoszą a
robią zamieszanie.
--
Shrek
Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
PS - i konfederację!