eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsterka w 2.tyg. rękojmia/gwarancja/wymiana? › Usterka w 2.tyg. rękojmia/gwarancja/wymiana?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adrian Dudzic" <d...@S...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Usterka w 2.tyg. rękojmia/gwarancja/wymiana?
    Date: Mon, 23 Aug 2004 22:50:36 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <cgdlbs$f3d$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc12.slupsk.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1093294272 15469 213.76.237.12 (23 Aug 2004 20:51:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Aug 2004 20:51:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2741.2600
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2742.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:235601
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Na początku chciałem zaznaczyć, iż googlowałem, ale nieznalazłem
    satysfakcjonującej mnie odpowiedz.

    Przechodząc do tematu.
    Zakupiłem karte graficzną w cenie 500zł (dla mnie studenta to dużo :)),
    mineło niespełna 9dni i chłodzenie na karcie, a dokładnie wiatraczek zaczął
    wydawać niepowołane dźwięki (poprostu rzęźi, jak by mu między łopatki
    włożono jakeś ciało stałe. [sprawdzałem, nic niema]). Karta ma 36miesięcy
    gwarancji.

    I teraz, czy w związku z tym, że usterka wynikła w tak krótkim terminie mogę
    prosić/wymagać wymiany towaru na nowy z miejsca?
    Jeśli nie, to powoływać się na rękojmie, czy gwarancje?

    Z pozdrowieniami
    Adrian Dudzic (dudak)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1