eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsterka w 2.tyg. rękojmia/gwarancja/wymiana?Re: Usterka w 2.tyg. rękojmia/gwarancja/wymiana?
  • Data: 2004-08-24 15:15:12
    Temat: Re: Usterka w 2.tyg. rękojmia/gwarancja/wymiana?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adrian Dudzic wrote:
    > A co w przypadku, gdy nieotrzymałem karty gwarancyjnej, tylko paragon który
    > jest podstawą reklamacji (na stronie sklepu internetowego towar ma
    > wyszczegulnione 36m gwarancji, ale sprzęt kupowałem osobiście w siedzibie
    > sklepu)

    Oświadczenie gwarancyjne, które nie zawiera obowiązków gwaranta nie jest
    gwarancją. Przynajmniej w sprzedaży konsumenckiej.


    > Wracając do tematu tak szybkiego wystąpienia usterki, czytałem art. 8 ust.
    > 1, ale nie ma tam nic takiego.
    > Czy wymiana towaru zależy tylko od dobrej woli sprzedającego?

    Jeśli towar jest niezgodny z umową to kupujący wybiera. Sprzedawca
    odpowiada za niezgodność istniejącą w chwili wydania towaru, ale przez
    pierwszych 6 miesięcy jest domniemanie, że tak było.
    poczytaj www.federacja-konsumentow.org.pl

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1