  • Data: 2004-08-24 12:33:12
    Temat: Re: Usterka w 2.tyg. rękojmia/gwarancja/wymiana?
    Od: "Adrian Dudzic" <d...@S...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > czy gwarancje?
    >
    > A to zależy co jest w jej warunkach.
    >
    > KG

    A co w przypadku, gdy nieotrzymałem karty gwarancyjnej, tylko paragon który
    jest podstawą reklamacji (na stronie sklepu internetowego towar ma
    wyszczegulnione 36m gwarancji, ale sprzęt kupowałem osobiście w siedzibie
    sklepu)

    Wracając do tematu tak szybkiego wystąpienia usterki, czytałem art. 8 ust.
    1, ale nie ma tam nic takiego.
    Czy wymiana towaru zależy tylko od dobrej woli sprzedającego?

    dudak