    From: "Manfred" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ustawa 203 ostatnia rozgrywka
    Date: 18 Jul 2005 22:09:24 +0200

    Witam serdecznie właśnie jestem na etapie gdzie otrzymałem od komornika
    zasądzoną kwotę za lata 2002, 2003r. ta kwota jest następująca: za 2002r. jest
    to kwota netto 2459 zł, za rok 2003 to kwota 313.20 razy 12 mc. co daje 3758.4
    zł jest to kwota brutto. Komornik całą sumę zsumował i wyszła mu należność
    główna 5417.84 zł plus do tego odsetki w kwocie 1847.25 Najprawdopodobniej
    podatek od tej kwoty został pobrany. W chwili obecnej zakład pracy poinformował
    mnie, że mam do zapłaty 1772.22 zł jako kwotę na poczet ZUSu. Ni jak nie mogę
    dojść "ładu" skąd sie ta kwota wzięła. Rzekomo są to składki chorobowe, rętowe
    i wypadkowe do kas chorych. Zastanawia mnie, dlaczego zakład pracy jedną kwotą
    podał netto a drugą brutto do sądu. Czy muszę zapłacić tę składkę ZUSowską? I
    czy to jest aż tak duża kwota? Prosze bardzo o pomoc, za co serdecznie
    dziękuję. Zakład pracy dodatkowo poinformował mnie że muszę zwrócić różnicę w
    odsetkach bo komornik źle obliczył ale jeszcze nie wiem jaką.