  • Data: 2003-01-13 12:48:49
    Temat: Urlop wychowawczy
    Od: Mario <m...@t...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    postanowiłem zasięgnąć informacji u znawców tematu.
    Moja żona jest od dwóch lat na urlopie wychowawczym (koniec drugiego
    roku w marcu b.r.). Niedawno dzwoniła do niej pani księgowa z pracy, że
    muszę (ja czyli jej mąż) zgłosić ją do ubezpieczenia (ZUS) w moim
    zakładzie pracy.
    Mam pytania:
    Jakie są przepisy w tej sprawie?
    Co będzie jak mnie zwolnią w lutym (b.r.)? Żona zgłosi mnie w swoim? Czy
    zgłosi nas (małżeństwo) pani księgowa? :-)
    Czy ktoś spotkał się już z tym?
    Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.
    pozdrawiam,
    mario