    From: "Krysia" <k...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urlop wychowawczy
    Date: Mon, 9 Sep 2002 16:57:11 +0200

    Witam serdecznie
    proszę o pomoc w sprawie nastepującej. Obecnie kończy mi się urlop
    macierzyński. Z powodu dramatycznej sytuacji w firmie (możliwe jej
    zamknięcie w grudniu) szef powiedział, bym po urlopie macierzyńskim wybrała
    cały urlop wypoczynkowy. " Może coś się zmieni i wtedy będzie praca". Można
    by było jakoś to wytrzymać gdyby nie fakt, że do tej pory umowa o pracę
    stanowiła jedynie 30 % wynagrodzenia. Resztę kasy otrzymywaliśmy w premii.
    Czy mógłby mi ktoś doradzić:
    1. czy wybrać lepiej urlop wypoczynowy czy może pójść na urlop wychowawczy
    (podobną kwotę bym otrzymywała)?
    2. gdybym wybrałam urlop wychowawczy to gdybym zachorowała to kto wypłaca L4
    (czy coś takiego istnieje na tym urlopie) ?

    bardzo będę wdzięczna za pomoc
    Krystyna