  • 1. Data: 2007-05-29 15:49:30
    Temat: Urlop macierzynski a umowa zlecenia z innym pracodawca
    Od: "AMM" <malotanna@remove_me.poczta.onet.pl>

    Witam,

    Szukalam w internecie, ale na kilku forach znalazlam tylko jeden post (bez
    odpowiedzi) odnoszacy sie do mojego pytania.

    Posiadam umowe zlecenia z jednym pracodawca, w ktorej wynagrodzenie jest
    wyplacane ryczaltowo co miesiac i umowe o prace z innym pracodawca. Na
    podstawie tej drugiej przysluguje mi urlop macierzynski i zasiles
    macierzyski z ZUS. Czy w momencie rozpoczecia urlopu macierzynskiego moge
    dalej otrzymywac wynagrodzenie z umowy zlecenia bez utraty zasilku
    wyplacanego przez ZUS? Jesli tak, to czy istnieje jakies ograniczenie
    wysokosci zarobkow, zeby nie utracic zasilku z ZUS? Czy orientujecie, jakie
    przepisy o tym mowia, bo znalazlam jedynie te dotyczace zarobkow podczas
    urlopu wychowawczego, a niestety nic na temat urlopu macierzynskiego?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    AMM