  • 1. Data: 2007-05-29 13:31:35
    Temat: samochod wspolwlasnosc
    Od: "Adam" <a...@g...com>

    Witam !

    Kupilem okolo rok temu samochod na wspolwlasnosc z moja dziewczyna , teraz
    chcialbym oddac jej swoja czesc i przepisac na mnie caly samochod .

    Jak do tego podejsc i czy da sie tak zrobic ?

    Dziekuje,

  • 2. Data: 2007-05-29 13:53:43
    Temat: Re: samochod wspolwlasnosc
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Adam porozsypywal nastepujace haczki:
    > Kupilem okolo rok temu samochod na wspolwlasnosc z moja dziewczyna , teraz
    > chcialbym oddac jej swoja czesc i przepisac na mnie caly samochod .
    To sie zdecyduj co chcesz zrobic - samochod ma byc Twoja czy jej
    wlasnoscia? Bo nie widze sensu tego co chcesz zrobic - oddasz jej swoja
    czesc a nastepnie przepiszesz na siebie samochod :/
    > Jak do tego podejsc i czy da sie tak zrobic ?
    Jasne. Umowa K-S.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-05-29 14:35:57
    Od: "Adam" <a...@g...com>

> [...]
    > wlasnoscia? Bo nie widze sensu tego co chcesz zrobic - oddasz jej swoja
    > czesc a nastepnie przepiszesz na siebie samochod :/

    Przepraszam zle sie wyrazilem oczywiscie oddaje jej polowe pieniazkow .
    Czyli umowa kupna sprzedazy normalnie mam na niej wpisac ze sprzedaje mi ona
    50% samochodu ?

    Dziekuej za odp.

  • 4. Data: 2007-05-29 14:51:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 May 2007, Adam wrote:

    > Czyli umowa kupna sprzedazy normalnie mam na niej wpisac ze sprzedaje mi ona
    > 50% samochodu ?

    50% udziału w samochodzie.
    Przecież chyba nie macie opisane "ta połowka moja, tamta twoja", co? ;)
    Przepis zabrania :)

    pzdr, Gotfryd