  • 1. Data: 2007-05-29 12:46:46
    Temat: kupno nieruchomości w Danii
    Od: TK <t...@m...pl>

    Witam!

    Czy obywatel Polski bez zezwolenia na pobyt w Danii może kupić tam
    nieruchomość bez żadnych pozwoleń?

    Pozdrowienia!

    Tomasz

  • 2. Data: 2007-05-29 13:03:25
    Temat: Re: kupno nieruchomości w Danii
    Od: "::WireFree::" <m...@n...magicbox.pl>

    Użytkownik "TK" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Czy obywatel Polski bez zezwolenia na pobyt w Danii może kupić tam
    > nieruchomość bez żadnych pozwoleń?
    >
    > Pozdrowienia!
    >
    > Tomasz

    Obudz sie wasc Polska jest w Unii i nie sa wymagane zadne pozwolenia na
    pobyt w krajach czlonkowskich,
    jak tylko cie stac to mozesz kupic nawet Zamek i w nim zamieszkac.

  • 3. Data: 2007-05-30 09:18:55
    Od: TK <t...@m...pl>

    ::WireFree:: wrote:

    > Obudz sie wasc Polska jest w Unii i nie sa wymagane zadne pozwolenia na
    > pobyt w krajach czlonkowskich,
    > jak tylko cie stac to mozesz kupic nawet Zamek i w nim zamieszkac.

    Chciałem się tylko upewnić, bo w różnych miejscach pytałem i czytałem, i
    raz piszą tak a raz inaczej.

    Ale dzięki za odpowiedź! :)