  • 1. Data: 2007-05-29 14:37:31
    Temat: Pomocy - problem z deweloperem
    Od: "q" <w...@p...onet.pl>

    Witajcie wszyscy,

    Mam pewien problem z deweloperem i odbiorem mieszkania. Mam podpisana
    (listopad 2005) umowe na zakup mieszkania w ktorej sa wyszczegolnione
    warunki zakupu. Nie ma nigdzie napisane ze deweloper moze zmienic cene
    mieszkania. Jest natomiast zapis ze ja jako zamawiajacy zobowiazuje sie do
    zakupu mieszkania na warunkach zawartych w umowie. do terminu oddanie
    mieszkania pozostalo ok miesiaca, ale juz teraz mieszkania mozna odbierac.
    Problem polega na tym ze w zeszlym tygodniu dostalem aneks do umowy w ktorym
    deweloper zmiania 2 paragrafy zmieniajac mi jednoczesnie cene o 10 %. Nie ma
    w tym aneksie zadnego wytlumaczenia na jakiej podstawie jest zmieniana cena
    mieszkania. Po rozmowie z prezesem uslyszalem ze jesli tego oneksu nie
    podpisze to nie dostane kluczy.

    Pomozcie mi, czy moge cos zdzialac, czy mam szanse na wygranie
    ewentualnej rozprawy sadowej? I ile to sie moze ciagnac? Nie ukrywam ze
    zalezy mi na czasie bo przez caly ten czas musze gdzies mieszkac.

    Z gory dzieki za wszystkie pomysly,

    Kudlaty