  • 11. Data: 2005-07-13 10:55:34
    Temat: Odp: Urlop macierzyński
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    > Załóżmy:
    > Prowadzę firmmę, zatrudniam kobietę, opłacane są składki ZUS....
    > Kobieta rodzi, idzie na urlop, zawiera ze mną umowę powiedzmy
    kupno-sprzedaż
    > jakiegoś przedmiotu, w której rekompensowane są moje koszta, jakie
    poniosłem w
    > procesie zatrudniania tej Pani.
    > W którym punkcie można mi postawić zarzuty popełnienia przestępstwa?

    W kazdym. Wszystkie te czynnosci prawne sa pozorne i maja na celu wylacznie
    doprowadzenie do niekorzystnego rozporzadzenia mieniem ZUS.
    Klasyczne oszustwo.

    Dan

  • 12. Data: 2005-07-13 11:01:39
    Temat: Re: Urlop macierzyński
    Od: g...@o...pl

    Zarzut postawić oczywiście można ale czy z taką sama łatwością da się go udowodnić?

  • 13. Data: 2005-07-13 12:50:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję za zabranie głosu chociaż niewiele on wniósł do tematu. Nieładnie
    > odpowiadać pytaniem (nawet dwoma) na pytanie. Wątek dotyczy regulacji
    > prawnych
    > wspomnianej kwestii a nie jej aspektów moralnych. Ponadto nigdzie nie
    > napisałem,
    > że pracodawca nie będzie poinformowany o ciąży,

    nie napisales tez ze bedzie

    okreslenie pasozyt pasuje do osoby ktora zgodnie z polksim prawem moze nie
    ifnromowac o ciazy pracodawce a jezeli
    ten ja zarudni na okres probny w ktorym okaze sie ze jest po 3 miesiacu
    ciazy to pracodawca nie moze jej zwolnic.

    p.

  • 14. Data: 2005-07-13 12:52:11
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: g...@o...pl [13 Jul 2005 11:55:19 +0200]:

    > w trakcie nadmienionych urlopów kieszeń pracodawcy nie jest
    > obciążona tytułem zasiłku wychowawczego itp. więc trudno tu
    > mówić o organizmach cudzożywnych.

    Pieniadze bierze? Bierze. Jak myslisz, skad one sie biora,
    te pieniadze znaczy sie co ona dostaje?

    A) Spadaja z nieba
    B) Sa dodrukowywane
    C) Z kasy panstwa, czyli naszych podatkow

    ?

    Kira

  • 15. Data: 2005-07-13 12:54:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Domyślam się ze Twoja matka nie była na urlopie macierzyńskim a ciebie
    > urodziła w przerwie śniadaniowej.
    > Bo chyba nie nazywasz własnej matki pasożytem?
    > Pozdrawiam i współczuję niemoralnego podejścia do życia.

    sluchaj niezbyt bystra Panno, zalozyciel watku napisal ze kobieta nie
    pracuje, i jest wciazy,
    pierwszy wniosek jaki sie nasuwa to to ze chce sie zatrudnic w zakladzie
    pracy tak by w nim skutecznie pozostac,
    a z godnie z polksimi przepisami jezeli jest w 3 miesiacy na okresie proby
    to pracodawca nie moze tej kobiety zwolnic.
    I taka osobe nazywam pasozytem.
    P.

  • 16. Data: 2005-07-13 13:17:16
    Od: g...@o...pl

    Rozumiem, że TY zrzekniesz się świadczeń z tytułu macierzyństwa kiedy będziesz w
    ciąży bo nie chcesz by jakiś podatnik np ja nazwał Cię pasożytem?
    Jest wyraźnie napisane, że będą opłacane składki/podatki więc o co Ci chodzi?
    Skoro wspomniana osoba będzie odprowadzać składki do ZUS i płacić podatki to w
    świetle prawa chyba należy jej się urlop macierzyński itp.

    W ramach rewanżu teścik dla Ciebie
    A) Nie rozumiesz istoty tego w wątku (przeczytaj pierwszy post)
    B) Miałaś zły dzień i próbujesz odreagować niezbyt błyskotliwym postem
    C) Uważasz, że kobiety ciężarne korzystające ze swoich uprawnień to pasożyty i
    państwo nie powinno ich chronić

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2005-07-13 13:32:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Piotr Gabor ?

    Jezlei tak to ja bym na zaden 'zasilek' nie liczyl.

    P.

  • 18. Data: 2005-07-13 13:32:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zarzut postawić oczywiście można ale czy z taką sama łatwością da się go
    > udowodnić?

    jezlei nazywasz sie Piotr Gabor to jest to szmiesznie latwe.

    p.

  • 19. Data: 2005-07-13 13:34:37
    Od: "Piotr" <g...@o...pl>

    Przemysław Rokicki?

    Jeśli tak to chyba nie myślisz, że jestem na tyle głupi ;)

  • 20. Data: 2005-07-13 15:21:12
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: g...@o...pl [13 Jul 2005 15:17:16 +0200]:

    > Rozumiem, że TY zrzekniesz się świadczeń z tytułu
    > macierzyństwa kiedy będziesz w ciąży

    Nawet nie zamierzam o nie wystepowac, kieszonkowe na piwo mi
    zbedne bo w czasie ciazy i tak nie nalezy piwa pic. O tym,
    z czego sie utrzyma dziecko, to nalezaloby jednak pomyslec
    zanim sie je zrobi, nie uwazasz?

    Ale nie o mnie bylo, tylko o Waszej probie wyludzenia, wiec
    moze do tematu wrocimy?

    > Jest wyraźnie napisane, że będą opłacane składki/podatki
    > więc o co Ci chodzi?

    Beda oplacone w takiej samej kwocie, jaka potem dostanie?
    Bo jesli tak, to moze niech sobie odklada po prostu?
    A jesli nie, to moze jednak wyludzi roznice, jak sadzisz?

    Kira