  • 1. Data: 2005-07-13 06:29:44
    Temat: firma i zlecenie
    Od: "Jarek Słabuszewski" <e...@w...pl>

    Witam!
    Ostatnio wpadlem na nastepujacy pomysl, moja firma zleca wykonanie produktu
    drugiej firmie, jednak ta druga firma otrzymuje ode mnie maszyny (i tutaj
    jaka forma prawna umowy, zeby jak najmniej zaplacic, dodam ze nie otrzymuje
    zadnej zaplaty od zleceniobiorcy za te maszyny) i polproduktu potrzebne do
    wytworzenia produktu (tutaj tez jak sie rozliczac, zeby zleceniobiorca nie
    zamknal mi drzwi hali przed nosem i zabral polprodukty, czyli zebym w
    procesie produkcyjnym nadal byl wlascicielem towaru (jak to rozliczac, ja
    biore fakture na siebie na towary, zleceniobiorca wystawia mi fakture na
    usluge, czy cos pomiedzy tymi dwoma fakturami ma jeszcze byc, jakies
    przekazanie czy cos?))
    Wielkie dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
    Jarek