  • Data: 2005-04-14 17:34:41
    Temat: Umowa o prace z osoba bezrobotna - POMOZCIE!!!!!!
    Od: "memento" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Jestem osobą zarejestrowaną w Urzędzie pracy (NIE pobieram zasiłku) i
    zamierzam współpracować z pewną firmą która od czasu do czasu będzie dawała
    mi zlecenia na wykonanie pewnej usługi. Jaką wybrać najlepszą formę
    podpisania umowy (umowa o dzieło, umowa zlecenie itp.) aby nie stracić
    przywileju osoby bezrobotnej? Bowiem firma ta nie chce zatrudnić mnie na
    stałe lecz tylko na wykonanie raz, może dwa razy w miesiącu drobnej
    roboty... Chcąc zarobic kilka groszy, nie chcę stracić ubezpieczenia
    zdrowotnego jakie mam będąc osobą bezrobotną.

    No i jeszcze jedno pytanie... jak się chodzi do podpisu to tam trzeba wpisać
    kwotę jaką się zarobiło w danym miesiącu. No i jak wpiszę daną kwotę to
    zapewne stracę przywilej osoby bezrobotnej i stracę ubezpieczenie :-/ Czy
    mam racje? Mogę się mylić (oby!) :)

    Czy ktos moze mi pomoc?

    Wszystkim tym ktorzy mi pomoga skladam serdeczne DZIEKUJE :)

    Pozdrawiam :)