  • 1. Data: 2004-04-06 13:59:42
    Temat: Umowa o dzielo i pozniej sprzedaz dziela
    Od: "Marcin \(news\)" <anty@spam_delphins@poczta.onet.pl>

    Witam,

    Ostatnio podpisałem umowę o dzieło bez przeniesienia autorskich praw majątkowych,
    czyli nigdzie nie wyraziłem zgody na sprzedaż, wypożyczanie dystrybucję itp. itd.
    dzieła, ale również nigdzie nie zastrzegłem takiej możliwości.
    W związku z powyższym mam pytanie czy nabywca moze to dzieło sprzedać osobom trzecim
    zachowując kopie dla siebie? Innymi słowy czy może teraz się na mnie wypiąć i
    zarabiać w taki czy inny sposób na ww. dziele?

    Marcin