  • Data: 2003-10-24 17:22:22
    Temat: Umowa o dzielo
    Od: "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przewertowalem archivom grupy ale nie ma tego czego szukam.
    Chodzi mi o to ze:
    Projektuje strony www i podpisuje z klientem umowe o dzielo (ze projektuje
    strony internetowa na taka i taka kwote)aby on mogl potem sobie odprowadzic
    podatek.
    Ale co ja jako wykonawca ponosze z tej umowy? Musze cos oplacic itd?
    Czy wazne jest na jaka kwote opiewaja te umowy? - przykladowo: czy to
    kilkaset zlotych rocznie czy kilka tysiecy zlotych ?
    Dodam ze jestem osoba nie pracujaca {stuent}