  • Data: 2003-10-27 05:35:57
    Temat: Re: Umowa o dzielo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 25 Oct 2003, Marcin Olender wrote:
    [...]
    >+ Ajdonoł. To nie pl.soc. prawo.podatki :-)

    Ale paru "podatkowiczów" tu się kręci.
    Maddy (ostatnio ją wcięło, zeznała że z grypy wyszła i pewnie
    uległa wypadkowi przez przywalenie stosem papierów), Slayer,
    Karol, Hrabia (był widziany), drugi hrabia (Tristan)...

    >+ A tak serio, to rzeczywiście -
    >+ płatnikiem jest zazwyczaj zamawiającym ale to _chyba_ jest tylko praktyka, a
    >+ nie konieczność.

    Konieczność.
    Słowo.
    Nie chce mi się przekopywać Ordynacji i UoPDoOF :), muszę
    wyciągać rower[*1] i jechać po bilet[*2].
    * - "muszę" oczywiście z zastrzeżeniem warunkowym że "musieć
    to musimy tylko umrzeć" a [1] tylko dlatego że piechotą
    przy tak ładnej pogodzie nie pójdę ;) !

    >+ Podatnikiem [...cięcie...] na pewno jest wykonawca.

    Tak.

    [replay]
    >+ Podatnikiem, czyli zobowiązanym, na pewno jest wykonawca.

    Nie. Zobowiązanym jest płatnik :) Definicja (płatnika)
    na 100% jest w Ordynacji :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)