eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na telefon › Umowa na telefon
  • Data: 2011-08-29 20:49:02
    Temat: Umowa na telefon
    Od: qazqaz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam,
    nieopatrznie wcisnieto mi usluge poprzez rozmowe telefoniczna. Rozmowa
    poprowadzona tak, abym powiedzial 'TAK' do nagrania i po ptakach. W
    emailu z regulaminem (a wlasciwie linkiem do niego) wyczytalem ze
    rezygnacja jest mozliwa w ciagu 1 dnia kalendarzowego. Ja to zrobilem
    w ciagu 1 dnia pracujacego (weekend po drodze).

    No i teraz dostalem wiadomosc ze umowa jest nadal wazna.

    Chcialbym sie jakos z tego wyplatac gdyz nie mialem swiadomosci, ze
    takie 'TAK' do sluchawki przesadza sprawe, a poza tym byl to podstep.
    Wytrenowana konsultatnka, ktora niedopowiada wszystkiego wiedzac, ze
    ja zle mysle. Istotne punkty to:
    a) umowa na firme
    b) kwoty na umowie nie zgadzaja sie z kwota umowiona telefonicznie.

    Czy opcja aby poprosic o fakture na osobe prywatna w czymkolwiek by
    pomogla?
    No i czy gdyby zglosic nieprawidlowosc kwoty, to po otrzymaniu
    korekty, znow mialbym 1 dzien na rezygnacje?
    Czy w rozmowe konsultat nie ma obowiazku poinformowac, o terminie
    bezbolesnej rezygnacji?

    Dzieki za pomoc
    qazqaz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1