  • Data: 2011-08-30 08:22:44
    Temat: Re: Umowa na telefon
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:j3i271$782$1@news.onet.pl...

    > Wydawało mi się (podkreślam: _wydawało_, bo nie jestem pewien), że od
    > umowy zawartej poza lokalem sprzedawcy (czy jakoś tak) ma się 10 dni. Np.
    > przy zakupach przez internet jest to bez mała standardową formułką. Więc
    > może i w tym przypadku powinno tak to działać? Należałoby tylko sprawdzić
    > w ustawie, bo regulamin to... sobie można i samemu napisać.

    Dotyczy to tylko konsumentów indywidualnych, nie firm.
    Ja miałam podobny przypadek, sprawdzałam wszystkie możliwości.
    O dziwo - operator Orange poszedł mi na rękę i uznał moją reklamację:
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2011/06/Satysfakc
    ja-klienta-Orange.html

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl