  • 1. Data: 2010-04-29 16:30:54
    Temat: Rozwód i zwrot kosztów
    Od: z...@o...pl

    W lutym bieżącego roku miałem sprawę rozwodową, to była formalność, bo
    nie
    mieliśmy dzieci. Moja była żona wnosiła te sprawe, zaplacila 600 zl i
    w pozwie napisala,
    ze mam jej zwrocic polowe kosztow (rozwod bez orzekania o winie).

    Dostalismy rozwod od razu na pierwszej rozprawie, odczytano mowe
    koncowa itp.
    Do dnia dzisiejszego czekalem na jakies oficjalne pismo, m.in. mowiace
    o tym,
    ze mam na konkretne konto przelac kwote 150 zl (byla zona zaplacila
    600 zl,
    300 zl podobno sad jej zwrocil, a kolejne 300 na nas dwoch podobno...)

    Nie otrzymalem zadnego pisma, wyroku, i dowiedzialem sie
    telefonicznie,
    ze... nic nie otrzymam, chyba ze zaplace 12 zl w kasie sadu i bede
    wnioskowac
    o takie orzeczenie wyroku na pismie. Podobno kwestie oddania bylej
    zonie
    tych 150 zl mam zalatwic samemu. Czy cos mi grozi za nie wywiazanie
    sie z tego?
    Nie mam z byla zona zadnego kontaktu, nie znam nawet nr jej konta.