  • 1. Data: 2010-04-29 17:33:15
    Temat: [Prawo pracy] Aneks (por. zmieniające) vs. wypowiedzenie
    Od: "Slavik" <s...@p...gdynia.pl>

    Witam,

    mam do Was pytanie odnośnie takowej sytuacji:

    1. Zarząd Firmy X podpisał porozumienie zmieniające do umowy o pracę w
    połowie miesiąca, które m.in. zmieniały nazwę stanowiska oraz wysokość
    wynagrodzenia (na wyższe).
    2. W międzyczasie pracownik porozumiał się z Firmą Y co do warunków pracy
    dla tej firmy - nie wiedząc, o punkcie 1 (procesy biurokratyczne w Firmie X
    są koszmarnie długie).
    3. Ostatniego dnia miesiąca pracownik dostał do podpisania powyższe
    porozumienie, gdyż dopiero do niego ono dotarło.
    4. Pracownik podpisał je i wręczył jednocześnie obecnemu pracodawcy
    wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika (bo Firma Y złożyła i tak
    zdecydowanie lepszą ofertę).

    Czy porozumienie zmieniające będzie ważne, tj. od czasu określonego na
    porozumieniu do końca okresu wypowiedzenia pracy w Firmie X?
    Czy z powodu takiego rozwoju wypadków Firma X może uznać, że porozumienia
    zmieniającego nie było?

    Z góry dzięki za odpowiedź,
    pozdrawiam,

    Slavik

  • 2. Data: 2010-04-30 07:04:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 19:33:15 +0200, Slavik napisał(a):

> [...]
    > porozumieniu do końca okresu wypowiedzenia pracy w Firmie X? Czy z
    > powodu takiego rozwoju wypadków Firma X może uznać, że porozumienia

    Jak najbardziej jest skuteczne.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl