    From: "fff" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa - kopia/oryginał - problem.
    Date: Thu, 29 Sep 2005 13:32:19 +0200

    Witam,
    mam problem z umowa k-s samochodu. Pare miesiecy temu kupilem samochod.
    Spisalismy z poprzednim wlascicielem normalna umowe, z tym, ze ja przez
    pomylke otrzymalem kopie (normalnie wypelniona dlugopisem, tak samo brzmiaca
    jak oryginal, tylko zaznaczone ze, jest to kopia). Teraz sprzedalem auto i
    nowy wlasciciel ma problemy z zarejestrowaniem go na siebie (ja auta nie
    przerejestrowywalem na siebie). Babka w urzedzie mowi, ze musi to byc
    oryginal.. Jak taki problem rozwiazac? Przeciez umowa, ktora przedstawia
    nowy wlasciciel auta jest prawnie wiazaca..