  • 1. Data: 2008-03-21 15:57:18
    Temat: Umorzenie i pouczenie co do zazalenia
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Jestem sobie pokrzywdzonym. Dostalem wlasnie potanowienei o umorzeniu
    dochodzenia. W tresci pouczenia czytam m.in.: "stronom procesowym
    przysługuje prawo (...) i złożenia zażalenei na powyższe postanowienie do
    SĄDU wlasciwego (...)".
    Czy cos sie pozmienialo, czy tylko probuja mnie zrobic w balona - przeciez
    postanowienie wnosilo sie do prokuratora nadrzednego, a dopiero ten, o ile
    nie uchylil zaskarzonego postanowienia, kierowal je do sadu...?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2008-03-21 18:32:14
    Temat: Re: Umorzenie i pouczenie co do zazalenia
    Od: kam <...@...pl>

    SDD pisze:
    > Czy cos sie pozmienialo, czy tylko probuja mnie zrobic w balona - przeciez
    > postanowienie wnosilo sie do prokuratora nadrzednego, a dopiero ten, o ile
    > nie uchylil zaskarzonego postanowienia, kierowal je do sadu...?

    pozmieniało, w lipcu

    KG