  • 1. Data: 2008-03-21 15:36:59
    Temat: Czy moge wycofac sprawe z sadu?
    Od: "Jelcyn" <m...@p...fm>

    Zalozylem sprawe o pobicie, przegralem, odbyla sie apelacja, ktora wygralem
    i sprawa idzie do ponownego rozpatrzenia. Odbyla sie juz jedna rozprawa.
    Niestety wyjezdzam na stale za granice i nie bede mogl sie stawiac na
    rozprawach, czy moge wycofac sprawe z sadu? Moj adwokat mowi ze nie moge.
    Ale slyszalem tez inna opinie, czy ktos moze cos przyblizyc?
    pzdr
    jelcyn

  • 2. Data: 2008-03-21 18:31:50
    Temat: Re: Czy moge wycofac sprawe z sadu?
    Od: kam <...@...pl>

    Jelcyn pisze:
    > Zalozylem sprawe o pobicie,

    co przez to rozumiesz?

    KG

  • 3. Data: 2008-03-22 07:32:41
    Od: "adam.eu" <a...@W...gazeta.pl>

    Jelcyn <m...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > Niestety wyjezdzam na stale za granice i nie bede mogl sie stawiac na
    > rozprawach, czy moge wycofac sprawe z sadu? Moj adwokat mowi ze nie moge.

    Tłumaczy dlaczego nie możesz?

    > Ale slyszalem tez inna opinie, czy ktos moze cos przyblizyc?

    Sprawę toczącą się z oskarżenia prywatnego można wycofać w każdym momencie,
    taką słyszałem opinię.

  • 4. Data: 2008-03-22 08:16:15
    Od: "adam.eu" <a...@W...gazeta.pl>

    adam.eu <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Sprawę toczącą się z oskarżenia prywatnego można wycofać w każdym
    momencie,
    > taką słyszałem opinię.

    No i może niech ktoś wyjaśni, ale wydaje mi, się że w każdej chwili może
    dojść do ugody. Oczywiście, jeżeli to Ty wnosiłeś akt oskrażenia do sądu, a
    nie prokurator.