  • 1. Data: 2008-03-21 15:52:29
    Temat: Ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: "Tata" <r...@w...pl>

    W zwiazku z pobiciem mojego syna (11lat) przez moją "byłą" wystapiłem do
    sądu o nadzór kuratora nad sprawowaniem władzy rodzicielskiej przez obojga
    rodziców.
    Zrobiłem tak za radą bardziej doświadczonej prawnie osoby. Zastanawiam sie
    czy to nie był błąd prosząc o kuratora dla nas obojga, a nie tylko dla niej
    Jeśli sąd zadecyduje o nadzorze kuratora to w którym momencie ten nadzór
    jest zdejmowany?
    pozdrawiam