    From: "majster" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ulga (dotacja) przy zatrudnianiu bezrobotnego
    Date: Sun, 11 Sep 2005 12:49:38 +0200

    Doszły mnie słuchy, że pracodawca zatrudniając na nowe stanowisko osobę
    bezrobotną może liczyć na jakąś pomoc (ulgę, dotację) z Urzędu Pracy. Nie
    wiem dokładnie o co chodzi, bo to nie ja jestem pracodawcą, ale interesuje
    mnie jak długo taka osoba musi być bezrobotna, by spełnić warunki stawiane
    przy tej uldze? Czy pracując na umowę zlecenie można zrezygnować z pracy,
    zarejestrować się jako bezrobotny i następnego dnai zatrudnić w firmie,
    która tą dotację otrzyma za stworzenie nowego miejsca pracy? Jak długo
    należy być osobą bezrobotną, aby spełnić odpowiednie wymagania?