  • Data: 2006-01-12 10:57:44
    Temat: Ugoda czy sąd ?
    Od: -=SpiDer=- <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Prosze o pomoc w mojej sprawie. Mianowicie do jutra musze zdecydować
    czy w mojej sprawie w której jestem oskarżony o korzyść majątkową za
    nielegalne oprogramowanie które zostało wycenione na ok. 30 000zł idę na
    ugode która przedstawia prokurator (rok i 4 miesiące w zawieszeniu +
    400zł + pewnie koszty biegłego jak się domyślam tj. 4700zł) czy nie
    przyznaje sie i sprawa idzie do sądu ? Jak to może wyglądać ? na czym
    lepiej wyjde biorąc pod uwage że w sądzie można też przegrać. Prosze o
    poważne popdowiedzi za które z góry dziękuje.