  • Data: 2006-01-12 14:43:41
    Temat: Re: Ugoda czy sąd ?
    Od: -=SpiDer=- <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Olo napisał(a):
    > może jednak jest coś więcej niż tylko zwykłe przeszukanie - np.
    > nielegalnie sprzedawałeś kopie i zostałes złapay na gorącym uczynku itd...

    Nie nie, naprawdę chodzi tylko i wyłącznie o ten nieszczęsny komputer,
    zarzuty są wyraźnie za oprogramowanie (korzyść majątkowa). Nie
    sprzedawałem, wszystko na własny użytek co miałem. Problem w tym że
    głupi autocad który jest mi niezbędny został wyceniony np. na 12000 :|
    no i wiele innych inżynierskich programów. Przecież to absurd, gdy pytam
    na uczelni o jakieś licencje dla studentów to każdy kiwa głową i padają
    odpowiedzi typu "przecież krążą kopie po akademikach"...