    From: Bwa <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uchylony nakaz i komornik.
    Date: Sun, 9 Jan 2011 13:53:53 -0800 (PST)

    Witam,

    Jakiś czas temu sąd wydał zaocznie przeciwko mnie nakaz zapłaty,
    wierzyciel udał się do komornika który pobrał część kwoty. Złożyłem
    wówczas wniosek o przywrócenie terminu do którego sąd się przychylił i
    uchylił przedni nakaz. Po kilku rozprawach sąd wydał kolejny nakaz
    zapłaty. Teraz komornik (inny niz za pierwszym razem) chce pobrać
    pełną kwotę, nie uwzględniając pieniędzy które zostały pobrane w tej
    samej sprawie, ale na podstawie pierwszego nakazu. Niby ma rację, bo
    komornik jest od egzekucji a nie od sprawdzania stanu faktycznego. Co
    mogę teraz zrobić? Dodam tylko, że scenariusz zapłacenia całej kwoty a
    później pozwania wierzyciela o bezpodstawne wzbogacenie jest
    nierealny, bo pieniądze się rozpłyną, a wierzyciel jest niewypłacalny.
    Zależy mi na tym, aby część pieniędzy które już raz dostał nie trafiły
    do niego.
    Przychodzi mi do głowy pozew przeciwegzekucyjny, ale nie wiem czy
    dobrze celuje.

    pozdrawiam
    Bwa