  • 1. Data: 2008-05-28 10:10:29
    Temat: Problem z cena towaru
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Sprawa wygląda tak:
    jest wykonawca centralnego ogrzewania, który miał przywieźć towar prosto z
    hurtowni z rabatami itd. Przywoził rury, złączki itp (same małe kwoty) i
    rzeczywiście ceny ok, choć spodziewałem się lepszych.
    Ostatnio przywiózł 2 Geberity (2 rodzaje) jeden za 860 a drugi za 660PLN.
    i tu się zdziwiłem, bo w zwykłym sklepie w mieście można je kupić
    odpowiednio za 630 i 499PLN (wszystkie ceny brutto z VAT 22%)
    Geberity juz zamontowane - ja oczywiście ich nie chcę bo wg mnie zrobili
    mnie w jajo.
    Czym się podeprzeć w przepychankach z wykonawcą?
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2008-05-28 11:01:45
    Temat: Re: Problem z cena towaru
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 28 May 2008 12:10:29 +0200, ..::Adam::.. napisał(a):

    > Czym się podeprzeć w przepychankach z wykonawcą?

    Umową zawartą przed rozpoczęciem wykonania usługi - najlepiej pisemną.
    Ewentualnie świadkami, którzy potwierdzą zawarcie i treść umowy ustnej.

  • 3. Data: 2008-05-28 11:20:38
    Od: "Michał Trych" <gg:2200099@nomail.pl>

> [...]
    > odpowiednio za 630 i 499PLN (wszystkie ceny brutto z VAT 22%)
    > Geberity juz zamontowane - ja oczywiście ich nie chcę bo wg mnie zrobili

    Nie powinienes miec na 7% jak z montazem?
    pozdrawiam
    Michał