    From: "Jaro" <j...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ubezpieczenie a brak zaswiadczenia
    Date: Mon, 21 Sep 2009 11:14:28 +0200

    Witam!

    Kolezanka ma problem. Jak to baba jak sie przenosila od jednego
    ubezpieczyciela do drugiego to przy ubezpieczeniu AC zapomniala ze u
    poprzedniego miala szkode kilka lat wczesniej i naprawiala ja wlasnie z AC.

    Teraz ma szkode juz u nowego ubezpieczyciela i chce ja naprawic z nowego AC,
    udala sie do starego w celu odebrania swistka o bezszkodowej jedzie niestety
    go nie dostala z wiadomych powodow. Nowy ubezpieczyciel, zreszta majac racje
    powiedzial, ze bez tego swistka nie wyplaci kasy ( w sumie nie jakas duza
    kwota ale zawsze pare groszy ). Ona chce to olac i naprawiac z wlasnej
    kieszeni ale ja zaczalem sie zastanawiac czy jest opcja zeby dogadac sie
    jakos z ubezpieczycielem i powiedziec mu ze sie zapomnialo o tamtej
    szkodzie i zeby doplacic jakas roznice w skladkach? Ona sie boi ze jak sie
    przyzna ze nie miala bezszkodwoej jazdy to podadza ja do sadu za skladanie
    falszywych oswiadczen. Jak to jest naprawde? Da sie cos z tym zrobic czy
    olac?

    Pozdrawiam
    Jaro