  • Data: 2009-09-21 11:52:23
    Temat: Re: Ubezpieczenie a brak zaswiadczenia
    Od: "Jaro" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > po pierwsze to swistek od poprzedniego ubezpieczyciela przedstawia sie w
    > momencie ubezpieczenia, chyba ze kolezanka ma wyjatkowo ladne oczy i jakis
    > flimon zapomnial ze ma go od niej wziac, albo to internetowe ubezpieczenie

    Ponoc zawierala przez telefon.

    > po drugie, skoro miala ta szkode kilka lat temu, to co go to obchodzi,
    > chyba ze kolezanka poszla po bandzie i powiedziala ze ma maxa znizek

    To chyba chodzilo o jakies 10-20% znizek. Tak czy siak sie chyba zalatwila
    tym wszystkim bo placila za AC z ktorego nie moze skorzystac i samochod musi
    robic za swoje :)

    > po trzecie zaswiadczenie ma zaswiadczyc o aktualnej znizce i ilosci lat
    > bezszkodowej jazdy, wiec tak czy siak, poprzedni ubezpieczyciel musi go
    > wystawic, pytanie tylko jakie glupoty podala przy nowym ubezpieczeniu

    Z tego co sie orientuje to na pytanie czy miala pani jakies szkody z AC
    odpowiedziala nie i juz.
    A szkode miala... teraz poprzedni ubezpieczyciel nie moze jej wystawic
    swistka o bezszkodowej jezdzie.

    Dlatego ja jak zmienialem ubezpieczycieli to bralem od nich pelna
    dokumentacje ile mam znizek + ile lat mam bezszkodowej jazdy zeby miec
    dupokryjki i teraz jestem po jasnej stronie mocy :)

    Pozdr
    Jaro