  • Data: 2009-09-21 12:06:34
    Temat: Re: Ubezpieczenie a brak zaswiadczenia
    Od: "Jaro" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > wiesz, pytanie dotyczy przewaznie ostatniego roku i polaczone jest rowniez
    > z wysokoscia znizek zarowno przy oc jak i ac, musiala podac ile % znizek w
    > kazdym ubezpieczeniu posiada, albo dokladnie od ilu lat placi i ile lat
    > bezszkodowej jazdy miala, pytanie jakie ty przytaczas, nic
    > ubezpieczajacemu nie mowi, a tym bardziej nie mowi na ile % znizek klient
    > zasluguje
    >
    > wiem ze sie czepiam szczegolow ;)

    Ja dokladnie nie wnikam kto i o co sie ja pytal bo to w sumie nie moja
    sprawa :) Ja dbam akurat o takie sprawy. Dziewczyna dala ciala albo gosc w
    ubezp niedostatecznie ja za jezyk pociagnal - nie wiem interesuje mnie czy
    mozna cos takiego wyprostowac i nie stracic szansy na wyplate AC.

    Ja jak zawieralem ubezp to mnie tez sie wypytali dokladnie i nawet z tego co
    pamietam faksowalem swistek o ilosci znizek.

    Pozdr
    Jaro