  • Data: 2009-09-22 07:37:17
    Temat: Re: Ubezpieczenie a brak zaswiadczenia
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jaro" <j...@m...com> napisał w wiadomości
    news:h97q71$20ab$1@newsread2.aster.pl...

    > interesuje mnie czy mozna cos takiego wyprostowac i nie stracic szansy na
    > wyplate AC.

    jesli chodzi o prostowanie i twoj pomysl z doplata, to raczej marn e szanse
    ;) oni nie sa palcem robieniu, chyba ze maja w owu zapis o ktorym wspominal
    (chyba) liwiiusz

    natomiast to czy jest cos pokrecone, to zalezy od tego co miala u
    poprzedniego ubezpieczyciela i co naopowiadala obecnemu i z jakimi znizkami
    ja ubezpieczyl, czyli to o co pytam, bo przy dobrych wiatrach moze sie
    okazac, ze nic nie jest pokreconwe :)