    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ubezpieczenie - VAT
    Date: Tue, 7 Oct 2008 16:20:55 +0000 (UTC)

    Witam
    Niestety przydazyła sie kolizja nie z mojej winy i teraz trzeba naprawic
    autko z OC sprawcy. Naprawa w autoryzowanym serwisie - rozliczanie z TU
    "fakaturowo".
    No i juz widze ze zaczynaja sie podchody do tego zeby, skoro to auto
    firmowe, wyplacic koszt naprawy serwisu ale w kwocie netto. A VAT miałbym
    dolozyc ja.
    Czy takie działanie TU jest zgodne z prawem?
    Pani na infolinii powiedziała mi, ze przeciez skoro mam mozliwosc
    odliczenia VAT to gdybym jeszcze ten VAt dostał od TU to podwójnie bym sie
    wzbogacił. Niby prawda zakładajac ze jest od czego ten VAT odliczyc. Ale to
    juz TU IMO nie powinno obchodzic.
    Reasumujac - maja prawo wyplacic netto, czy to tylko próby przyciecia na
    kasie i jak sie upre to wyplacaja brutto?

    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    Bird Johnson