  • 161. Data: 2021-10-12 16:55:40
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 16:22, J.F pisze:

    > Zawiezli na Ksiezycu retroreflektor odbijajacy swiatlo laserowe, i
    > mierza odleglosc stale ... ale ja takiego lasera nie mam,
    > to tez wierze komus, ze on mierzy, a moze on w spisku?

    No właśnie. Wysłali tam łazik z lusterkiem, a nie człowieka.
    Albo takim dużym dźwigiem powiesili na serze lusterko (w nocy, bo w
    dzień taki duży dźwig ktoś by zauważył). Nigdy się nie dowiesz jak było
    naprawdę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 162. Data: 2021-10-12 17:06:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 16:46:47 +0200, Kviat wrote:

    > To skąd wiesz, że czegoś nie uwzględnili?

    > Nie czytałeś raportu, to skąd wiesz, że się pomylili i że zmanipulowali
    > wyniki?

    Nie wiem. Ale nie wiem tez, ze sie nie pomylili.

    Ale te doniesienia o metodach, ankieta internetowa, to mnie jakos nie
    napelniaja rzetelnoscia.

    > Możesz to sprawdzić samodzielnie.

    > Parówki i puszki po napojach były bardzo sugestywne.
    > Faktycznie, też by mnie przekonały, gdyby nie było wcześniejszego raportu.

    > Parówki i puszki po napojach widziałeś nie raz (widziałeś?), ale w
    > raport Macierewicza byś uwierzył.
    > Interesujące. Napiszesz o tym coś więcej?

    A co tu pisac - obejrzyj, powiedz gdzie klamia :-)

    http://podkomisjasmolensk.mon.gov.pl/plik/media/wyni
    ki_badan2020.mp4

    J.

  • 163. Data: 2021-10-12 17:19:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 16:37, J.F pisze:
    > On Tue, 12 Oct 2021 16:22:35 +0200, Kviat wrote:
    >
    > Teza raczej byla taka, ze nie wiemy, na ile one sa dobre.

    To, że ty nie wiesz (wy nie wiecie?) nijak nie podważa wiarygodności
    tych wyników.

    > Popatrz w lustro i zastanow sie jak twoje ugruntowane poglady wplywaja
    > na ocene rzetelnosci tego raportu :-)

    Nijak. Nie mam kompetencji żeby oceniać rzetelność tego raportu.
    W przeciwieństwie do ciebie.

    Ty postawiłeś tezę, więc napieraj.

    > No wiesz, jak ty mowisz "wszyscy ksieza",

    Bo wiesz... jak ktoś wstępuje do przestępczej organizacji...
    To też już było wałkowane.

    > a Episkopat by dementowal,
    > ze nie wszycy, a tylko 3%, to bylbym sklonny uwierzyc,
    > ze nie mniej niz 3% :-)

    Hmmm... ale co miałby epidiaskop dementować? Że nie wszyscy księża to
    księża, a tylko 3% księży to księża?
    Takie dementi byłoby trochę dziwne...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 164. Data: 2021-10-12 17:22:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 16:22, Kviat pisze:
    > Nie wiesz, kto analizował, ale wiesz, że wyniki są złe... genialne.

    Nie wiem, czy są złe. To Ty twierdzisz, że analizowali debile. ja
    jedynie napisałem, że nie wiem, czy debile.

    --
    Robert Tomasik

  • 165. Data: 2021-10-12 17:29:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 15:40, Olin pisze:
    > No właśnie. Kiedy miałeś podać, które artykuły z oko.press są kłamliwe,to
    > zacząłeś coś pisać o służbach tajnych przez poufne, w które rzekomo jesteś
    > umoczony.
    Pytałeś, czemu ja nie mam do nich zaufania. Ty możesz uważać ich za
    wiarygodne źródło. A tajne służby wyssałeś sobie z palca.

    --
    Robert Tomasik

  • 166. Data: 2021-10-12 17:42:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 16:48, J.F pisze:

    > Takich mozliwosci to dyrektor nie ma.

    "a) dokladnie to samo co powyzej"
    Ty to napisałeś.

    > Ale moze wziac kolege na rozmowe "wiesz Zdzichu, mam tu taki donos ...
    > pomysl, czy sie nie chcesz zwolnic i przeniesc do innej szkoly.
    > Znam kuratora i paru innych dyrektorow".

    Podasz udokumentowany przykład?
    Bo wiesz... te kościelne są udokumentowane.

    Tak, wiem, zaraz mi napiszesz, że takie przypadki w szkołach mogły
    zwyczajnie nie wyjść na jaw...
    Ale skoro nie wyszły, to nie masz żadnych podstaw, aby twierdzić, że
    takie przypadki w szkołach miały miejsce i że "dokładnie to samo co
    powyżej".

    A jak znajdziesz taki przypadek, to nie zapomnij podać jakie
    konsekwencje dyrektor poniósł i czy dokładnie takie jak biskup, albo
    ksiądz, który nie zgłosił.

    > Jak nie ma konkretow, to jakby nic.
    > Bo co prokuratura zrobi?
    > "Przyjrzy sie" nauczycielowi, czy na przesluchanie wezwie i spyta czy
    > to prawda?

    Co by ta prokuratura zrobiła, czy czego nie zrobiła, to już nie sprawa
    tego dyrektora. Zasranym obowiązkiem dyrektora jest to zgłosić, a nie
    robić dochodzenie, czy warto zgłosić, czy nie warto. Dyrektor musiał by
    być debilem, żeby stwierdzić "eee tam... nie zgłoszę... przecież
    prokuratura i tak z tym nic nie zrobi". Chuj go powinno obchodzić, czy
    coś zrobi, czy nie.

    I taki sam zasrany obowiązek mieli i mają wszyscy sukienkowi niezależnie
    od koloru noszonej sukienki. Nikt obecnie nie miałby pretensji do
    żadnego biskupa, gdyby to zgłaszali, a nie tuszowali.

    > No ale przejdzmy do meritum ... dlaczego rodzic poszedl do dyrektora i
    > informuje go "w zaufaniu"?

    A chuj go wie. Może jest mało rozgarnięty i głosuje na pis albo
    konfederację.
    Niezależnie od tego dlaczego z tym przyszedł do dyrektora zamiast do
    prokuratora, to ten dyrektor powinien być bardziej ogarnięty i wiedzieć
    co z tym dalej zrobić. Tym bardziej, że w takim przypadku zgłaszający
    nawet nie jest anonimowy (skoro już się uczepiłeś, że musi być znany).

    Masz jeszcze jakieś wątpliwości?
    Śmiało pytaj.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 167. Data: 2021-10-12 17:55:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 17:06, J.F pisze:
    > On Tue, 12 Oct 2021 16:46:47 +0200, Kviat wrote:

    > Nie wiem. Ale nie wiem tez, ze sie nie pomylili.

    Aha.

    > A co tu pisac - obejrzyj, powiedz gdzie klamia :-)
    >
    > http://podkomisjasmolensk.mon.gov.pl/plik/media/wyni
    ki_badan2020.mp4

    U mnie to tak nie działa.
    Nie potrafię tak na zawołanie (jak przeciętny wyznawca pisu) zniknąć
    tych głupot o parówkach.

    Jakby ci tu inaczej... jak ktoś mi opowiada bajkę, że ktoś stworzył
    słońce czwartego dnia (nadążasz? łapiesz absurd?), to dalsza część tej
    bajki jest dla mnie równie wiarygodna. A znam ciekawsze rozrywki do
    marnowania czasu.

    Poworu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 168. Data: 2021-10-12 18:07:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie wiem, czy są złe. To Ty twierdzisz, że analizowali debile.

    Mój błąd. Znowu zapomniałem, że nie rozumiesz sarkazmu.
    Przepraszam, że jeszcze czasem przeceniam poziom twojej inteligencji.
    Obiecuję poprawę.

    > ja
    > jedynie napisałem, że nie wiem, czy debile.

    Nie wiesz, ale nie przeszkadza ci to stwierdzić, że dane wyssali z
    palca. Genialne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 169. Data: 2021-10-12 18:49:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 17:55:28 +0200, Kviat wrote:

    > Aha.

    ki_badan2020.mp4

    > U mnie to tak nie działa.
    > Nie potrafię tak na zawołanie (jak przeciętny wyznawca pisu) zniknąć
    > tych głupot o parówkach.

    Ale tu nie ma parowek, tylko wyniki jakis naukowych symulacji :-)

    Tylko przeciez o to chodzi - zapomnij na godzine o parowkach,
    obejrzyj "rzetelny material" :-)

    A tych parowek nie widzialem, ale to moglo nie byc takie glupie.

> [...]
    > słońce czwartego dnia (nadążasz? łapiesz absurd?), to dalsza część tej
    > bajki jest dla mnie równie wiarygodna. A znam ciekawsze rozrywki do

    No widzisz, a ja jak czytam o statystycznym wyliczaniu ilosci ofiar,
    to tez mowie "sprawdzam", i niespecjalnie dowierzam wynikom.

    J.

  • 170. Data: 2021-10-12 19:33:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 18:49, J.F pisze:
    > On Tue, 12 Oct 2021 17:55:28 +0200, Kviat wrote:

    > No widzisz, a ja jak czytam o statystycznym wyliczaniu ilosci ofiar,
    > to tez mowie "sprawdzam",

    I sprawdziłeś, czy tylko tak mówisz?

    > i niespecjalnie dowierzam wynikom.

    Bo wcześniej pisali bzdury o parówkach?
    Czy tak zwyczajnie, jak przeciętny foliarz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr