    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Date: Tue, 12 Oct 2021 17:42:58 +0200
    <6163d0ad$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <gD39J.1518706$ed3f.578912@fx14.ams1>
    <d7dg0yzhkom1$.4jzg8x6u2j4e.dlg@40tude.net>
    <61654ee0$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <sk3vp2$vle$1@gioia.aioe.org>
    <1nbwzjlxan084$.fzkeunuz42uj.dlg@40tude.net>
    <sk44af$152s$1@gioia.aioe.org>
    <1o39dqhlo6bl4.hwbziiocscrb$.dlg@40tude.net>

    W dniu 12.10.2021 o 16:48, J.F pisze:

    > Takich mozliwosci to dyrektor nie ma.

    "a) dokladnie to samo co powyzej"
    Ty to napisałeś.

    > Ale moze wziac kolege na rozmowe "wiesz Zdzichu, mam tu taki donos ...
    > pomysl, czy sie nie chcesz zwolnic i przeniesc do innej szkoly.
    > Znam kuratora i paru innych dyrektorow".

    Podasz udokumentowany przykład?
    Bo wiesz... te kościelne są udokumentowane.

    Tak, wiem, zaraz mi napiszesz, że takie przypadki w szkołach mogły
    zwyczajnie nie wyjść na jaw...
    Ale skoro nie wyszły, to nie masz żadnych podstaw, aby twierdzić, że
    takie przypadki w szkołach miały miejsce i że "dokładnie to samo co
    powyżej".

    A jak znajdziesz taki przypadek, to nie zapomnij podać jakie
    konsekwencje dyrektor poniósł i czy dokładnie takie jak biskup, albo
    ksiądz, który nie zgłosił.

    > Jak nie ma konkretow, to jakby nic.
    > Bo co prokuratura zrobi?
    > "Przyjrzy sie" nauczycielowi, czy na przesluchanie wezwie i spyta czy
    > to prawda?

    Co by ta prokuratura zrobiła, czy czego nie zrobiła, to już nie sprawa
    tego dyrektora. Zasranym obowiązkiem dyrektora jest to zgłosić, a nie
    robić dochodzenie, czy warto zgłosić, czy nie warto. Dyrektor musiał by
    być debilem, żeby stwierdzić "eee tam... nie zgłoszę... przecież
    prokuratura i tak z tym nic nie zrobi". Chuj go powinno obchodzić, czy
    coś zrobi, czy nie.

    I taki sam zasrany obowiązek mieli i mają wszyscy sukienkowi niezależnie
    od koloru noszonej sukienki. Nikt obecnie nie miałby pretensji do
    żadnego biskupa, gdyby to zgłaszali, a nie tuszowali.

    > No ale przejdzmy do meritum ... dlaczego rodzic poszedl do dyrektora i
    > informuje go "w zaufaniu"?

    A chuj go wie. Może jest mało rozgarnięty i głosuje na pis albo
    konfederację.
    Niezależnie od tego dlaczego z tym przyszedł do dyrektora zamiast do
    prokuratora, to ten dyrektor powinien być bardziej ogarnięty i wiedzieć
    co z tym dalej zrobić. Tym bardziej, że w takim przypadku zgłaszający
    nawet nie jest anonimowy (skoro już się uczepiłeś, że musi być znany).

    Masz jeszcze jakieś wątpliwości?
    Śmiało pytaj.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr