  • 41. Data: 2006-06-18 10:24:31
    Temat: Re: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Dalej jesteś bardzo agresywny, więc dziś też więcej nie odpowiem, poczekam,
    aż ci przejdzie.

    > za SJP:
    wizja:
    > 2. ?obraz fragmentu rzeczywistości utworzony przez twórczą wyobraźnię;
    > _wyobrażenie_, obrazowe przedstawienie, opis czegoś?
    A dlaczego z tej definicji wykreśliłeś przykłady?
    Bo żaden ci nie pasuje, żaden nie odnosi się do realnego istniejącego świata:
    Wizja malarska, poetycka, teatralna.
    Wizja przyszłości, zagłady.
    Apokaliptyczna wizja końca świata.
    Architektoniczna wizja osiedla.
    I ty właśnie żyjesz wizją, brak ci realizmu.

    > aha, czyli skreślamy Malińskiego i całą jego twórczość, tak?
    Nie, ja tak nie napisałam, to na prawdę twój problem , a nie mój.
    Chcesz to skreślaj, nie chcesz to nie, twoja sprawa.
    Czy ty masz 2 lata, żeby ci trzeba było wszystko nakazywać lub zabraniać ?

    > to zdecyduj się,
    > było o łamaniu tajemnicy spowiedzi w migawce czy w audycji?
    A co ta za różnica, migawka to przecież fragment audycji.
    Ważne , że była złamana tajemnica spowiedzi.

    > Są na to jakiś dowody poza twierdzeniami redaktorów?
    Jeśli to nie prawda, to niech im ktoś wytoczy sprawę, na razie nie ma
    informacji w mediach, żeby ktoś temu przeczył.

    > Czy też uznano - no skoro donosił ksiądz,
    > to z pewnością łamał tajemnicę spowiedzi.
    Nie, wyraźnie odróżniono złamanie tajemnicy spowiedzi od innych donosów.

    > czyli uważasz, że Zaleski nie publikując uczynił dobrze, tak?
    Nie, ty tak twierdziłeś,
    > Twierdzisz, że to dobro pod przymusem.
    NIE, ty twierdziłeś, że to dobro , ja zaś uparcie twierdzę, że to nadużycie
    władzy.

    Zaatakowałeś mnie gdy napisałam by zabronić księżą,
    którzy złamali tajemnice spowiedzi prawa spowiadania.
    Napisałeś , wyśmiewając mnie, że to dobro pod przymusem,
    ale sam dobro pod przymusem akceptujesz w innej sprawie.
    Więc akceptujesz dobro pod przymusem , czy tylko piszesz byle się spierać?

    > w którym miejscu ?
    Akceptujesz i bronisz "dobro pod przymusem" polegające na zakazie publikacji
    listy nazwisk przez Zaleskiego.napisałeś "x. Zaleski zwyczajnie przegiął.
    Pewnie woda sodowa." w jednej z pierwszych odpowiedzi.

    > robienie z siebie medialnej gwiazdynie jest dobrze widziane w kościele
    Chyba napisałeś na wyrost. A nasz papież?

    > za to widzę, że pałasz chęcią pokazywania palcem i poniżania wielu.
    W którym miejscu?
    A nawet jeśli chcę kogoś pokazać palcem, to co w tym złego?
    Że ten człowiek będzie miał mniej możliwości krzywdzenia ?

    > jak to może być, można by kogoś opluć, a tu teraz nie można.
    > Potworność.
    Bardzo jesteś agresywny.
    A wiesz gdzie najbardziej cierpisz?
    Bo zagrożone jest twoje prawo donoszenia i psucia.
    Myślałeś , że się nie wyda, a tu się może wydać, co za tragedia.

    > dowód?
    Tego się nie dowodzi, to wszyscy wiedzą.

    > To chyba męczące jest, tak żyć w kraju przeżartym agenturą.
    No właśnie.

    > a z czego ten obowiązek wynika ?
    Z konstytucji.

    > Dlaczego np. nikt nie drąży powodów współpracy wspomnianego już
    > Malińskiego?
    A po co mi to? To zajmuje czas.

    > Już wiadomo, że konfident i wystarczy.
    Tak mi to na razie wystarczy.

  • 42. Data: 2006-06-18 10:25:57
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    a może i nie znam, jeśli mnie źle zrozumiałes to przepraszam.

  • 43. Data: 2006-06-18 17:02:37
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > Nie wiem skąd taki pomysł.
    Napisałeś wcześniej w tym wątku:
    "... zaplute karły reakcji szkodziły Polsce."
    Najpierw się naucz historii a potem pisz, niedouczony smarkaczu .
    (to za ten "stekiem propagandowych bzdur").

    > Piszę cały czas o sprawcach nie o ofiarach.
    A ofiary nie istnieją?
    może powiesz, że ofiary nie były prześladowane przez oprawców?

    > Chociaż z drugiej strony, jestem też właćicielem dokumentu - jak go ktoś
    > nazwał - świadectwa moralności z IPN.
    Ja nie wierzę w żadne świadectwa IPNu,
    IPN uznaje oprawców za bohaterów narodowych,
    a z bohaterów robi donosicieli.
    Jeśli według IPNu jesteś czysty, to już jest podejrzane.