  • 61. Data: 2024-05-06 14:34:09
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 May 2024 13:34:44 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale to ty napisałeś:
    >
    > "Administracyjnie rzecz biorąc, wystarczy wprowadzić pojęcie płci
    > nieokreślonej (a nie trzeciej), przyznać każdemu prawo do określenia
    > (lub nieokreślenia) swojej płci i mamy problem z głowy. "
    >
    > a nie ja.
    No napisałem. Co tu niezrozumiałego?

    > Chyba, ze miałeś na myśli prawo wyboru tylko płci nieokreślonej ...
    > dyskryminacja jakaś :-)

    Nie mam pojęcia o czym mówisz, proszę jaśniej.
    A tak w ogóle, to co ty sobie wyobrażasz? Że transseksualista z
    członkiem tylko marzy o tym by dać się zamknąć w kobiecym więzieniu? Bo
    mógłby do woli je gwałcić? I celowo a złośliwie określa się jako
    kobieta?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 62. Data: 2024-05-06 17:33:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 May 2024 14:34:09 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > No napisałem. Co tu niezrozumiałego?

    > Nie mam pojęcia o czym mówisz, proszę jaśniej.

    Każdy może sobie sam określić jakiej, jednej z trzech płci jest,
    czy tylko bedzie ograniczony do dwóch płci - nieokreślonej i
    prawdziwej.
    Fuj, "prawdziwej", jakie to brzydkie słowo :-)

> [...]
    > członkiem tylko marzy o tym by dać się zamknąć w kobiecym więzieniu? Bo
    > mógłby do woli je gwałcić? I celowo a złośliwie określa się jako

    A gdzie ja napisałem, ze to transseksualista będzie?

    Owszem, powie, ze jest, i że czuje się kobietą, i proszę go do
    damskiego więzienia zamknąc :-P

    I w/g ciebie będzie miał prawo?

    P.S. A taki prawdziwy transeksualista z członkiem ... ja tam nie wiem
    do jakiego więzienia on chce.
    Specjalne więzienia/oddziały/cele dla takich zrobić?
    I to będzie dobre ... dla nich?

    J.

  • 63. Data: 2024-05-06 20:16:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2024 o 10:40, J.F pisze:

    > Taa, chlop w więzieniu dla kobiet :-)

    Albo 30 letni afroskadynawianin, identyfikujący się jako 15 letnia
    juniorka w biegach nariarskich z astmą. Najlepiej pedofil do kompletu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2024-05-06 20:18:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Akurat. Przyszło by ci do głowy określić się jako kobieta skoro
    > konstytucja pozwala? Pieprzysz bez sensu aby tylko coś powiedzieć.

    Oczywiście - zakladam że całkiem sporo osób określiłoby się jako kobieta
    celem obniżenia wieku emerytalnego - w przypadku przywrócenia poboru
    obawiam się że w rocznikach poborowych 95% stanowiłby kobiety. Serio,
    serio:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2024-05-06 20:21:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2024 o 12:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może to nawet po polsku było?
    > A może po angielsku.

    Może być albo po polsku albo angielsku. Pytam bo o ile w tajlandji jest
    to zjawisko popularne to w birmie chyba jednak przerabianie się na baby
    popularne nie jest - raz że musialyby być tak zrobione że by ich po
    prostu brać z kobiety, dwa że to chyba dość dtoga impreza. Więc tradycji
    takich nie widziałem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 66. Data: 2024-05-06 20:22:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2024 o 12:08, ąćęłńóśźż pisze:
    > Spytaj dowolnej nacji afrykańskiej, tam wszyscy piłkarze każdej drużyny
    > na danym szczeblu rozgrywek urodzili się dokładnie tego samego dnia wg
    > dokumentów (1 lipca czy 1 sierpnia, jak tam FIFA liczy rok).

    No i właśnie nie jestem pewny czy chcemy równać się do afryki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2024-05-06 22:40:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 May 2024 20:18:18 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > celem obniżenia wieku emerytalnego - w przypadku przywrócenia poboru
    > obawiam się że w rocznikach poborowych 95% stanowiłby kobiety. Serio,

    Zakładam że niebawem zmienisz płeć żeby się załapać na wcześniejszą
    emeryturę? Świetny pomysł. Może jak każesz sobie uciąć jaja to będziesz
    mniej nachalny na newsach.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 68. Data: 2024-05-06 22:43:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 May 2024 17:33:53 +0200, J.F napisał(a):

    > jednej z trzech płci jest,
    > czy tylko bedzie ograniczony do dwóch płci - nieokreślonej i
    > prawdziwej.

    Logika się kłania. Płeć jest z definicji określona. Jeśli jest
    nieokreślona to jej nie ma. Więc nie może być trzecią.
    Będzie dosyć tego srania w banię. Gadaj sobie z równymi głupotą. Shrek
    aż się pali.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 69. Data: 2024-05-06 23:12:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.05.2024 o 13:30, Trybun pisze:

    > Ale, i to dość bezmyślnie, powtarzasz. Pewnie że można, jednak problem w
    > tym że metody stosowane na w tzw zachodnich, kar i sprawiedliwości są
    > same w sobie szkodliwe.

    Bezmyślnie to ty przyjmujesz, że kara śmierci jest remedium na wszystkie
    cięższe lub lżejsze przestępstwa. Otóż nie jest.
    Między takim Trynkiewiczem czy Breivikiem, którzy w sumie na czapę
    zasłużyli, trafi się od czasu do czasu taki Komenda. Jego też powinni 20
    lat temu powiesić?

    > Opierają się przede wszystkim na na wzajemnym
    > represjonowaniu się skazańców a nie na próbach resocjalizacji, w efekcie
    > kryminał opuszczają nie skruszeni grzesznicy a materiał na prawdziwego
    > łamacza praw.

    No to trzeba zmienić system więziennictwa i resocjalizacji, a nie od
    razu każdego pod prąd czy na sznur. Zresztą wspomniany już Breivik
    bardzo ładnie się resocjalizuje, nawet nazwisko zmienił i szykuje się do
    nowego, lepszego życia. Więc można resocjalizować jak się chce, nawet
    przy kilkudziesięciu ofiarach śmiertelnych.

    > Np, kradniesz mi kurę, to przed sądem ja pokrzywdzony mogę zażądać
    > zadośćuczynienia, np oddani mi trzech kur które zaspokoi moje żądania i
    > załatwiają sprawę kradzieży.

    Tylko że trzy kury za jedną, to żadna sprawiedliwość, przy takim
    podejściu do sprawy, każdy będzie dążył do tego, żeby ktoś inny mu coś
    zajebał.
    Poza tym było o AUTENTYCZNYM wymiarze SPRAWIEDLIWOŚCI i karze śmierci,
    co ma do tego kradzież kury? No chyba, że za kurę też zamierzasz wieszać?

  • 70. Data: 2024-05-07 06:09:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zakładam że niebawem zmienisz płeć żeby się załapać na wcześniejszą
    > emeryturę? Świetny pomysł.

    A jakie są wady?

    > Może jak każesz sobie uciąć jaja to będziesz
    > mniej nachalny na newsach.

    Przecież podobno nie jaja stanowią o płci, więc nie widzę powodu żeby je
    ucinać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!