  • 21. Data: 2011-04-27 17:18:09
    Temat: Re: Trefna plyta - rezygnacja z licencji
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 07:21:33 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Samej licencyjnej niebardzo. Ale jak podejdziesz do tego od strony
    > egzemplarza płyty, na której zarejestrowane zostały owe utwory, to
    > dojdziesz do przepisów o "niezgodności".

    Czyli zakup plyty jest jednak kupieniem egzemplarza utworu, a nie prawa do
    odtwarzania

    > BTW w przypadku RHCP dobre było 5 pierwszych płyt, ze szczególnym
    > uwzględnieniem nr 3-5. Reszta to popelina.

    Nie jestem znawca RHCP. Utwory z tej plyty slyszalem w radio, mialem tez
    kilka mp3. Myslalem, ze sa zle zrobione, ale muzycznie plyta mi sie
    podobala.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 22. Data: 2011-04-27 17:20:19
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 13:29:51 +0200, olo napisał(a):

    > Widocznie taka była intencja twórców i tak wykonano mastering.

    Czyli produkt wadliwy

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 23. Data: 2011-04-28 07:34:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 19:18:09 +0200, KRZYZAK napisał(a):

    > Czyli zakup plyty jest jednak kupieniem egzemplarza utworu, a nie prawa
    > do odtwarzania

    Egzemplarz płyty, na którym są zarejestrowane utwory, co do których
    udzielono Tobie (nierozerwalnej z własnością egzemplarza nośnika)
    licencji na korzystanie.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 24. Data: 2011-04-28 09:48:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 19:20:19 +0200, KRZYZAK napisał(a):

    > Czyli produkt wadliwy

    Albowiem?

  • 25. Data: 2011-04-28 09:48:15
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor"

    > celowa produkcja gówna nienadającego się do słuchania.
    http://www.sputnikmusic.com/review/34646/Red-Hot-Chi
    li-Peppers-Californication/
    miliardy much nie mogą się mylić ;)

    pzdr