  • 1. Data: 2011-04-26 15:21:05
    Temat: Dowody osobiste
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czy to prawda, że Polacy już nie muszą płacić za wydanie nowego dowodu
    osobistego?

    Przeczytałam to:
    > Zgodnie z ustawą cudzoziemcy będą zwolnieni z opłat przy wydawaniu
    > dokumentów pobytowych, gdyż - zgodnie z prawem UE - nie mogą być one
    > wyższe dla obywateli Unii niż dla obywateli danego państwa, a od 2010
    > r. dowody osobiste dla obywateli polskich są wydawane bezpłatnie.
    Tu:

    http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiado
    mosci/artykul/obywatele;ue;nie;zaplaca;za;dokumenty;
    pobytowe,87,0,817239.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-04-26 16:03:54
    Temat: Re: Dowody osobiste
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    animka pisze:
> [...]
    > Tu:
    >
    > http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiado
    mosci/artykul/obywatele;ue;nie;zaplaca;za;dokumenty;

    Kaju miła, a nie łaska, zamiast przegrzebywać cały internet wejść na
    stronę swojej gminy i tam sprawdzić?

    Ale jakby co, to tu jest adres, jak takie rzeczy załatwia się w gminie
    Legionowo:

    http://www.bip.legionowo.pl/file.php?attachment=9060

    tam też jest podana cena

    andy_nek

  • 3. Data: 2011-04-26 20:45:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-26 18:03, Andrzej Kłos pisze:

> [...]
    > stronę swojej gminy i tam sprawdzić?
    >
    > Ale jakby co, to tu jest adres, jak takie rzeczy załatwia się w gminie

    Dzięki.
    A ja myślałam (po przeczytaniu tego artykułu) że Polacy płacą, a
    imigranci nie płacą, bo ja 30 zł za nowy dowód wywalilam. Niby nie dużo,
    ale wywaliłam- pod presją.

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-04-26 21:05:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/26/2011 3:45 PM, animka wrote:

    > Dzięki.
    > A ja myślałam (po przeczytaniu tego artykułu) że Polacy płacą, a
    > imigranci nie płacą, bo ja 30 zł za nowy dowód wywalilam. Niby nie dużo,
    > ale wywaliłam- pod presją.

    było sie nie spieszyc i poczekac az beda darmowe

  • 5. Data: 2011-04-27 07:22:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 22:45:49 +0200, animka napisał(a):

    > A ja myślałam (po przeczytaniu tego artykułu) że Polacy płacą, a
    > imigranci nie płacą, bo ja 30 zł za nowy dowód wywalilam. Niby nie dużo,
    > ale wywaliłam- pod presją.

    Nie wiedziałem, że taka młoda jesteś.
    Bo za wymianę dowodu (np. po upływie 10-letniego okresu użytkowania) się
    nie płaci.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2011-04-27 20:26:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-27 09:22, Olgierd pisze:

    > Nie wiedziałem, że taka młoda jesteś.
    > Bo za wymianę dowodu (np. po upływie 10-letniego okresu użytkowania) się
    > nie płaci.

    Używałam o wiele dłużej. Jak był ostatnio prikaz wymiany dowodów to
    wszyscy musieli wymieniać (na te plastikowe oczywiście).

    --
    animka