    From: "Hades" <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Transport.
    Date: Fri, 22 Jul 2011 14:51:33 +0200

    Jest sobie taka oferta:
    http://allegro.pl/przewioze-ladunek-warszwa-holandia
    -mercedes-vito-i1724908165.html
    W zwiazku z tym mam pytanie w jaki sposob zawrzec umowe na
    taka "prywatna" usluge aby miec pewnosc ze wszystko bedzie w
    porzadku? Wiem ze w zasadzie do ludzi powinno sie miec troche
    zaufania, ale przy zalozeniu ze powierzony towar moze miec jakas
    wartosc to pewne ryzyko jednak jest. Czy wystarcza wiec ustalenia
    w obecnosci swiadka czy tez raczej zabezpieczac sie pisemna umowa
    (na co "uslugodawca" moze nie miec zapewne ochoty)?
    AM