  • Data: 2003-10-14 20:37:43
    Temat: Towarzystwo leasingowe
    Od: "soull" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam nastepujący problem, wziąłem sprzęt w towarzystwie leasingowym,
    na 33 tys. zł, przez 3 lata płaciłem regularnie, w tym czasie wpłaciłem
    dokladnie 41,38 tys. zł, lecz moja sytuacja finansowa znacznie sie
    pogorszyła, i nie byłem w stanie opłacić ostatnich trzech rat. Z uwagi na tą
    specyficzną sytuację nie został przysłany nikt po odbiór sprzętu, a ja też
    nie odwiozłem. Po półtora roku zarządali zwrotu całego sprzętu i oddałem
    wszystko, a ostatnio zostałem obarczony karami umownymi i odsetkami na sumę
    11,8 tys. zł.

    No i tutaj właśnie jest problem, gdyż uważam, że jeśli sami nie odbierali
    tego sprzętu, i nie i nie występowali na drogę sądową przez półtorej roku, w
    sprawie zwrócenia im owego sprzętu, to jakim prawem obciązyli mnie takimi
    karami i odsetkami dopiero po zwrocie przeze mnie sprzętu.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam soull