    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: To jest odpowiedź na reklamację, czy nie jest?
    Date: Thu, 28 Feb 2013 17:46:55 +0100

    Elo

    Jestem konsumentem. Kupiłem przez Internet akumulator
    samochodowy. Jak się okazało - włoski akumulator Marelli to
    nieziemska tandeta. Pojemność wzięta z sufitu. Coś jak słynne
    akumulatorki o astronomicznych pojemnościach na Alledrogo.
    Odebrałem osobiście w sklepie na drugim końcu miasta. Przed
    upływem 6 miesięcy pisemnie zgłosiłem niezgodność towaru z umową
    - pojemność ledwo ponad 60% pojemności nominalnej.
    Moje żądania - zwrot gotówki lub wymiana na nowy, wskazanie
    sposobu dostawy na koszt sklepu, oraz w przypadku zwrotu gotówki
    zwrot starego aku lub kaucji 30zł.

    Sklep przysyła mi list, że mam im przywieźć, to go zbadają. Nie
    uśmiecha mi się tracenie czasu na podróże na drugi koniec
    zakorkowanego miasta i czekanie aż łaskawie coś tam pomierzą. Nie
    licząc kosztu paliwa. Nie dostałem odpowiedzi na pytania o sposób
    dostawy na ich koszt. Jak proponujecie rozegrać dalej sprawę?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B